Jaunais sadarbības partneris – CherryFix
Estimated reading time: 2 minutes, 36 seconds.
Mūsdienās ir diezgan sarežģīti atrast kādu vietu, kur var paēst gardu, veselīgu ēdienu par pieņemamu cenu. Taču no Rīgas sirds mums pretī stiepj “sadarbības roku” ātrās ēdināšanas restorāns CherryFix, lai apmierinātu mūsu vēlmes un vajadzības. Lai viņus labāk iepazītu, nolēmām uzdot dažus jautājumus Albertam Ķirsonam par restorānu, gardo ēdienu un uzņēmumu kā tādu.
Kā radās Jūsu nosaukums?
“Cherry” ir veidojies no uzvārda Ķirsons, ko var saīsināt uz Ķirsis, tādējādi tulkojot angliski – “Cherry”. Un “Fix” ir ātrums, ja mēs nosaukumu tulkotu Latviski, tas nozīmētu “fiksais ķirsis”.
Kāds ir Jūsu galvenais mērķis?
Mēs vēlamies izveidot iekšējo sistēmu un ēdiena sistēmu, ko vēlāk var pārdot kā “franchise”, es teiktu, ka līdzīgi kā McDonald’s. McDonald’s eksistē tik ilgi un ir tik ļoti populārs, jo viņiem ir ļoti laba un sakārtota sistēma. Katru reizi, kad tu ieej viņu restorānā, tu zini ko sagaidīt, burgers vienmēr ir kvalitatīvi pasniegts un garšo tāpat, kā garšoja, kad tu viņu ēdi pirms mēneša. Mēs vēlamies izveidot līdzīgu sistēmu – katru reizi kad tu atnāksi uz Cherry, tu zini, ka būs garšīgs un kvalitatīvs ēdiens. Jā, mēs salīdzinām sevi ar lielākajiem uzņēmumiem, jo ir labs teiciens no Kanye West, kurš mūs motivē “Shoot for the stars, so if you fall, you land on a cloud.” Bet galvenais mērķis ir dzīvot vienu dienu uz priekšu un ieklausīties, īstenot mūsu klientu vēlmes un kopīgi veidot ko īpašu.
Kas īsti ir CherryFix?
Uzņēmums balstās uz trīs vaļiem – kvalitāte, cena un apkalpošanas ātrums. Soli pa solim tapa unikāla, īpaša CherryFix izstrādāta ēdienu karte, lai ēdiens atbilstu mūsdienu cilvēku vajadzībām ( veselīgs, garšīgs, kvalitatīvs).
Kad tika dibināts CherryFix?
“CherryFix” radās pandēmijas laikā, kad mēs vēlējāmies izveidot jaunas koncepcijas ātrās ēdināšanas tīklu. Tādējādi radot iespēju tieši tev mieloties, steigā uz skolu, darbu vai vienkārši pa ceļam. Kā arī, brīdī kad vēlies vienkārši apsēties un baudīt Rīgas mundrumu.
Kādas ir CherryFix galvenās vērtības?
Manuprāt mūsu lielākās vērtības saistās ar pozitīvo mijiedarbību ar darbiniekiem un klientiem.
Mūsu lielākā vērtība ir klients, jo klientam vienmēr ir taisnība.
Ja ir sūdzības vai ieteikumi, mēs tos uzklausām un cenšamies sevi uzlabot un pilnveidot cik vien spējam. Mēs dažreiz pielietojam teicienu “Darbinieki ir mūsu vistiņas, kuri dēj zelta oliņas”, viena no Gunāra Ķirsona filozofijām ir izturēties ar pozitīvu, labu attieksmi pret darbiniekiem un pienācīgi atalgot viņu centību, tad arī uzņēmums strādās daudz efektīvāk. Tāpēc, bieži vien, darbinieki tiek iesaistīti dažādās degustācijās, kā arī ir lidojuši komandējumā uz Vāciju, kur viņiem bija iespēja ieraudzīt populāras ēstuves un izglītot sevi.
Kas jūs ieinteresēja sadarboties?
Esmu dzirdējis daudz labas atsauksmes par Latvijas Universitāti no saviem draugiem, kuri jau ir tur esoši studenti. Tādējādi, saprotot, ka arī universitāte ir ļoti tuvu CherryFix, radās ideja par sadarbošanos. Atceros sevi skolas laikos, kad vienmēr pusdienas laikā ar džekiem domājām, kur iet un neviens nekad nezināja, kur doties, tāpēc gribējām šo problēmu atrisināt un piedāvāt mūsu ēdienus studentiem, kas grib garšīgi, ātri paēst par adekvātām cenām.
Kur varam jūs satikt?
Visur, hah. Bet ja nopietni, tad: pirmkārt Tērbatas ielā 2b, kā arī iegriezīsimies LU telpās, lai pasākumos jūs pabarotu, un, ja viss būs super, tad, iespējams, pat izskatīsim ideju kļūt par patstāvīgiem ēdinātājiem pie jums, Latvijas Universitātē (bet nu tā ir tikai ideja 🙂 )
Iesāc gadu ar garšīgu ēdienu un dodies ciemos pie CherryFix Tērbatas ielā 2B!